LITE TORSDAG


iPoden och iPodspelaren/högtalaren räddade mig verkligen när jag passade kidsen. Bästa uppfinningen någonsin!


Moster hade lämnat en "liten" lapp till mig som låg på diskbänken.




Lillhunken borstar tänderna.


Rödhårig tjej!


När jag kom fram insåg jag att jag hade tagit med två ansiktstvättar och det var ungefär mitt största "problem" då. Det är ju inget problem så ni förstår ju hur lite jag hade att tänka på.


Duschade lite, men tittade först på den svarta himlen och hörde grannarnas plast slå mot huset på grund av blåsten. Lät som det var värsta kriget utanför! Och buuhu, jag ville inte sova ensam...


Var lite arg för att plasten slog så himla mycket. Trodde aldrig jag skulle kunna somna under bombnedslagen.


Tittade lite på Halv åtta och blev lite småhungrig. Hon som gjorde mat i onsdags förra veckan såg ut att ha sjukt god mat!


Sen somnade jag (har tydligen en sjuk förmåga att tränga bort oljud när jag ska sova) i den stora 2.40-sängen med en liten nalle som jag fick låna av Theo.


Kommentarer
Postat av: snickapela

har du en sån fin och flashig iPod? :o

2011-03-18 @ 14:07:39
URL: http://snickapela.blogspot.com
Postat av: michelle

snickapela: nej det har ju tyvärr inte.. det är min mosters och är väldigt glad över att hon lämnade den :D

2011-03-18 @ 15:20:13
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0