KOMMENTARER - WASABI - UTGÅNG


För det första måste jag säga att ni är värdelösa på att kommentera - SÅ! Nu har jag också sagt det, det som jag tycker ALLA bloggerskor skriver någon gång. Alla coola. Och nu är jag en av dem. Heh.

I alla fall.

Febern är över som ni säkert förstod av inlägget nedan (36.4 grader hade jag imorse, börjar kanske bli sjuk på andra hållet nu?) men nu är jag istället tvungen att gå runt med solglasögon eftersom ögonen bara rinner hela tiden. Näsan är också ett helvete. Men i övrigt mår jag bra (ja, förutom huvudet, det gör också jävligt ont)

Dagens planer ser ut så här: ------------------------

Pappa vill i och för sig luncha och tyckte att sushi med en massa wasabi lät som en bra idé, men med tanke på att jag knappt ätit något på flera dagar är det kanske inte smart att fylla magen med massa starka saker. Och Therese ville ha någon att gå ut med ikväll och jag vill, men mår jag så här går det ju inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0