KOKO I HUUUVET



Faar jag kan inte få upp min kokosnöööt! Inte ens med hammare eller spiiik! Blir knäpp av allt pluggande. Tom i bollen!!! (Vet i alla fall att jag INTE ska plocka bort halva mitt ögonbryn, kolla på sista bilden lixx).


Jag vet att jag typ ljög för er när jag sa att det skulle komma en bildbomb, men strax efter att jag skrev det inlägget ringde min älskade och sa att han var påväg mot oss och det betydde - bråttom! Barnen skulle hinna ta på sig ytterkläder och välja filmer de skulle ha med sig till baba (mormor ni vet). Inte för att de hann med allt innan Faurk kom, men ändå. Tanken var fin.

Åkte inom MAXI för att köpa lördagsgodis till barnen och kände mig som värsta tjockisen när jag gick runt där helt själv med en stor påse godis, en påse chips och två energidrycker. Barnen och Faruk väntade nämligen i bilen som de hade ställt på en FAMILJEPARKERING!!!!! Jag doooog när Faruk ställde sig där, hahaha. Kändes jävligt konstigt.

MAXI var i alla fall kaos och jag blev sugen på att avbryta lördagsgodisinhandlandet eftersom det var massa äckliga barn som dreglade över allt godis. De var dessutom sjukt mycket ivägen så jag blev rätt ordentligt irriterad. Kan inte föräldrarna bara lämna barnen hemma eller köpa godis när de är barnfria så de slipper följa med till affären? Och om de tvunget ska följa med kan de väl gå till någon öde affär och inte åka till MAXI!!! 

Var i alla fall massa mat hos baba, vi åt tills vi dog, sen blev barnen höga på fruktsockret av all frukt de tryckte i sig. När vi åkte hem frågade jag Faruk varför vi egentligen skulle ge dem godis när vi kommit hem, ville vi ta livet av oss? Men, när Faruk tog fram sin dator och skulle spela något spel blev barnen fast så där satt Faruk med två småttingar som frågade om ALLT han gjorde i spelet (kidsen har blivit spelberoende).

Tittade på Melodifestivalen och den minsta av barnen blev helt överlycklig när han såg Eric och sa att Faruk var på tv (han tycker Faruk är lik Eric) och sa "Falukorven är på tv!! Titta du är på tv!". Skitsöt. Han älskar verkligen Melodifestivalen. Sen gick de och la sig och Faruk och jag hade lördagsmys! 

Engergifylld lördag, som Migis sa.


Kommentarer
Postat av: snickapela

hahaha falukorven är så kul!

när jag gick i typ.. mellanstadiet? nej, måste varit högstadiet - råkade jag RAKA bort en del av mina ögonbryn - fast från mitten och in. tog lång tid innan de växte ut igen..

2011-03-13 @ 18:32:36
URL: http://snickapela.blogspot.com
Postat av: michelle

snickapela: hahaha jag vet falukorven är bäst!

VA? gjorde du? råkade eller "råkade"? ;) mitten och in är... värre

2011-03-13 @ 23:38:11
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0