JÄVLA TO DO-LIST...


  • Duscha
  • Städa
  • Intervjua mormor
  • Få svar från Anders ang. livsberättelsen. Kom iiiigen svara då!!!
  • Plugga som en idiot
  • Läsa ut hela Pramling-boken
  • Göra studieuppgiften och därför läsa 40 sidor i boken + 3 artiklar, cirka 33 sidor varav hälften på engelska, göra två olika presentationer på 5 minuter och svara på en del frågor. Sedan beskriva min förståelse av relationen mellan utbildning och demokrati samt diskutera hur de förhåller sig till varandra.
S K J U T M I G. 

Jag har sån jävla ångest över allting. Skolan. Träning. Skola. Skola. Skola. Livsberättelsen. Den kommande tentan. Jag måste plugga, men ändå skjuter jag bara upp det även fast det bara blir värre och värre. Funderar på att avinstallera Spotify och alla andra program som han hindra mig från att plugga. Dra ut kontakten till TVn, blocka Facebook, blogg.se, och alla andra hemsidor jag oftast besöker + alla andra som skulle kunna förstöra min koncentration. Och koppla ur förstärkaren så jag inte ens kan lyssna på skivor eller radio. Isolera mig helt. Stänga av mobilen. Ljudisolera mitt rum. Inte äta, inte dricka, det kan ju faktiskt få en att bli distraherad. Tänkte skaffa dropp istället. Så slipper jag tänka på näring. Bara plugga. Vad sägs? 

Så hör ni inte av mig på några dagar vet ni varför. Eller så har jag försvunnit till Nangijala på grund av allt plugg och för lite näring eftersom jag glömde fixa dropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0