INTE SÅ SKRÄMMANDE MÅNDAG TROTS ALLT



Min finaste när vi hade pluggdag förra veckan.

INTE SÅ SKRÄMMANDE MÅNDAG TROTS ALLT: Idag började jag min nya kurs som inte alls verkar så skrämmande, men det verkar lite konstigt att man får ALLA poäng för delkursen genom EN enda inlämning. Innan jag började hann jag pussa på Faruk i fem minuter eftersom våra vägar korsades vid stationen. 

Efter lektionen/förläsningen gjorde jag och min lilla grupp vår studieuppgift och sen tog jag tåget hem. Vilade i soffan och förbannade mig över att jag missat att passet började en timme senare. Tränade och nu har jag precis kommit hem från ett köttigt Body Pump-pass och ätit asgod mat. 

Ska hoppa in i duschen nu och sen åka hem till min fina pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0