IDAG OCH IGÅR

För två timmar sedan åt jag hemmagjord pizza och jag är fortfarande mätt. Dock var det världens godaste pizza och jag har haft en jättemysig dag med min finaste (hemtenta-snacket var kanske inte den finaste stunden).

F sitter nu i vardagsrummet och tittar på fotboll och efter att vi sett klart Mode på röda mattan på svt1 gick jag in på mitt rum för att dammsuga (stackars grannar, men jag var helt enkelt tvungen). Tänkte ta en Samarin eller två nu och sen cuddla lite i soffan med F. Är så sjuktsjuktsjukt trött.

Och på tal om trött så var jag astrött igårkväll när jag kom hem från Christopher, men vi hade jättemysigt så det var helt klart värt det. Möttes upp vid OJ, efter att jag varit lite förvirrad och sagt att de stängde klockan åtta, för att köpa kräng och det gjorde vi, en hel del dessutom. Kom hem till Christopher, tittade på Så ska det låta och när jag hade svarat rätt på två frågor så var kriget igång för helt plötsligt hade vi en tävling om vem som kunde samla flest poäng. Så ska det låta var tydligen mitt program för jag lyckades inte kamma hem fler än två (eller var det tre?) poäng medan Christopher fick typ sju...

Sen tittade vi lite på BB och sen Torkel i knipa, se inte den när ni är övertrötta!!! Och ha INTE någon bredvid som härmar alla konstiga lines. Sen kom F och hämtade mig och trots att jag var övertrött låg vi uppe hela natten och det resulterade (inte i ett eeerr heer utan) i att vi vaknade vid ett idag. 

Har alltså inte gjort mycket för världsfreden dessa två dagar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0