HERE YOU GO


JAG HAR varit sängliggande i två dagar på grund av feber

JAG HAR haft 39.8 grader som högst. Senast igårkväll.

JAG KAN inte ligga på något sätt som är bekvämt eftersom jag legat ner för mycket. Därför gör ryggen, rumpan och benen ont.

MIN PAPPA & POJKVÄN har varit supergulliga och passat upp mig som en liten prinsessa.

JAG HAR inte kunnat äta så mycket och på tre dagar har jag ätit 1 skål gröt, 1 ägg, 1 cheese (hahaha), lite glass, lite godis, några halstabletter, 1 glas c-vitamin, 1 glas vatten & 1 kopp varm mjölk med eucalyptus-tabletter. That's it.

JAG HAR därför gått ner 3 kilo. 3 kilo vätska.

JAG FICK byta sovkläder tre gånger i natt eftersom jag svettades så otroligt mycket. Jag hade behövt byta linne en gång till, men orkade inte så tog bara av det och hängde det på tork på sängkanten. 

JAG FICK lägga en filt i sängen och ligga på eftersom jag hade svettat ner hela lakanet.

JAG HAR inte duschat på två dagar. Jävligt fräsch tjej.

JAG HAR varit nära att svimma flera gånger.

JAG kissar hela tiden.

JAG MÅR illa när jag äter något. Till och med när jag dricker lite vatten.

JAG HAR vaknat minst en gång i timmen inatt. Med andra ord, sovit asdåligt.

JAG MÅR som bäst på dagen innan klockan ett och har i skrivande stund bara 37.9 grader.

DET ÄR varmt i näsan när jag andas.

JAG BÖRJAR bli snorig nu också.

DET KÄNNS som om det brinner i min hals när jag 1. hostar och 2. pratar. Så försöker undvika allt som involverar min hals.

JAG fryser hela tiden också. Och svettas lite emellanåt.

JAG HAR ont i varenda liten kroppsdel och klarar därför inte någon form av beröring.

JAG VAR i skolan idag trots feber. Fick ljuga (ja, undanhålla sanningen?) för min lärare när han frågade om jag fortfarande var sjuk. Jag hade inte släpat mig hela vägen dit för att bli hemskickad.

JAG SKA se på Desperate Housewives på femman nu och sen försöka sova lite. Om jag kan.


Kommentarer
Postat av: Tess

Lille Peppi krya på dig! Sitter o har lunch nu på jobb helt ensam med en fet bakad potatis. Äter den för dig! Bli frisk så vi kan peppia!!

2011-03-03 @ 14:59:56
Postat av: michelle

Tess: ja jag gör mitt bästa, det suger att vara sjuk :( ååh bakad potatis, fan vad gott!!! jag har fått i mig en HEL kopp varma koppen på hela dagen, yaay! aj miss joooo :*

2011-03-03 @ 16:20:12
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0