HEJHEJHEJ


HEJHEJHEJ: Haft en jättemysig dag i Malmö, bilder kommer sen då jag inte hinner nu. Måste äta, torka håret och klä på mig innan jag får sällskap av min Peppi.

Annars då? Min första på riktigt lediga helg, sen början av januari, verkar bli rätt död. För det första är "alla" upptagna också verkar det inte bli någon utgång på lördag som jag peppat hur länge som helst känns det som. I alla fall sen förra lördagen då vi sköt upp det. Så ja, jag vet inte, men det blir nog bra ändå.

Nu ska jag äta, så sjukt hungrig! Var ute och gick med mamma direkt efter när jag kom hem från Malmö. Sen handlade jag med papps och hämtade mina andra par skor som kom idag. Ska visa dem för er sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0