FICK KUTA PÅ ORDENTLIGT I SLUTET

FICK KUTA PÅ ORDENTLIGT I SLUTET: Sitter i min säng, tittar på Halv åtta och äter. Var tvungen att byta om på överkroppen samt ta av min blöta träningsbh. Fräsch tjej. Har nämligen varit ute på en powerwalk i Pålsjöskog.

Och det var minst sagt en POWERwalk då jag fick gå snabbt som fan i slutet. Jag slöade, smsade och valde låtar de första tre kilometerna (SOM TOG 30 MINUTER!) så jag fick lite småpanik när jag messade mamma för att se hur lång tid det brukar ta för oss att gå den sträckan.

Då fick jag lägga på ett kol. Ja, jävlar vad jag fick gå. Utan att halvspringa dock, det måste tilläggas, för då är det fusk. 

Så de sista fyra kilometerna gick på 35 minuter. Måste säga att jag ökade en aaaning. Så hela rundan tog 65 minuter, och för mamma och mig (inklusive en jäkla massa snack) brukar den ta 66-67 minuter. Så jag gick till och med på en bättre tid än vi brukar, trots smsande och slöande i början.

Så ni kan ju tänka er att jag var svettig som satan när jag kom hem. Var dessutom iskall eftersom jag blivit helt nerkyld av cykelturen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0