BLI FRISK AV KÄRLEK?


Hur kan man titta på denna bilden och inte tycka han är världens sötaste? Ååh!

Har haft de bästa, mysigaste och finaste tre timmarna med min älskling ikväll.

Han kom hit lagom till Spider-Man, men tyvärr så gick timmarna alldeles för fort. Vi hann i alla fall med en del, jag blev till och med botad från min förkylning!

Och på riktigt så tror jag att jag blev botad av ren kärlek. Jag tog tempen precis innan F kom hit, exakt 38.0 och när han gick härifrån mätte jag igen, kom inte ens upp i 37 grader (36.7 för att vara exakt).

Så är det möjligt att bli botad och frisk av en rejäl dos kärlek?

Avslutningsvis tänkte jag bara säga att jag har den bästabästabästa pojkvännen i hela hela världen och jag är så glad att jag har honom. Vill bara skrika ut hur mycket jag tycker om honom! (Kom förresten på att vi hade nio månader för en timme och tio minuter sedan, men jag var feberyr när han var här så jag glömde säga något. Så, typ grattis på oss haha. Sjukt, vi har varit tillsammans så lång tid det tar att få en bebis).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0