25 TIMMAR & 13 SIDOR KVALITET



Heligt. Riktigt heligt.



25 TIMMAR & 13 SIDOR KVALITET:
Mitt skrivbord är överfyllt och jag har en massa godispapper, tallrikar, skålar och glas som jag helt plötsligt började använda riktigt uppfinningsrikt för att slippa ha pennor strösslande överallt. Och just ja, en himla massa böcker.

Klockan är 4.23 och jag är helt slut i min rygg av allt sittande. Försöker sitta ordentligt, men allt eftersom sjunker jag bara längre och längre ner. Vid vissa tillfällen har jag till och med legat ner och skrivit.

Ja, hur som helst, tenan är inte riiiktigt klar utan den behöver några finjusteringar. Därför känns det så gött att den inte ska vara inlämnad förrän klockan tolv på onsdag, så jag har tid på mig med andra ord. Känns också gött att jag är så mycket före i min planering, som idag var att ha hunnit med minst två frågor och jag har gjort alla tre. Tror inte ni kan förstå min glädje.

Ska gå och lägga mig nu och få lite distans till det hela. Ska sova länge imorgon, sedan ringa alternativt gå till Nordea, låna en bok på biblioteket som jag behöver till mina källhänvisningar sen kanske göra ett annat ärende som jag inte kan skriva här för det är lite hemligt för tillfället. På torsdag ryktas det utång och det ska bli jevligt nice i så fall. Få något annat att tänka på. Något annat som ryktas är att Antonia kommer hem till helgen, stämmer det? Också jevligt nice i så fall.

(23 sidor är inklusive försättsblad, innehållsförteckning som jag antagligen ska ta bort och källhänvisningen)


Kommentarer
Postat av: snickapela

duktig flicka!

2011-03-22 @ 22:00:26
URL: http://snickapela.blogspot.com
Postat av: m

snickapela: tack babe!

2011-03-23 @ 19:58:45
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0