SORRY FÖR DÅLIG UPPDATERING, MEN...

För det första är jag helt utslagen HELA tiden på grund av 1. pollenallergi 2. förkylning och 3. min sjukt starka hostmedicin.

För det andra har jag ingen vidare lust att sitta vid datorn, men jag har däremot en massa fina och mindre fina, men framförallt roliga bilder att visa er. Så jag överväger det lite.

För det tredje är det, i alla fall de senaste tre dagarna, så himla fint väder nu så datorn lockar inte speciellt.

För det fjärde så är det enda jag gjort när jag suttit vid datorn den senaste tiden varit att kolla födelsedagsmat & -efterrätter till min födelsedag. Så funny är jag! Men ser framemot det sjukt mycket. Bara 14 dagar kvar nu!

Och för det femte har jag och min pojkvän ett år på fredag och jag panikar lite över giften, det kan också vara en anledning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0