RESA!





RESA: Eftersom jag fyller 20 om lite mer än en vecka (och F och jag hade årsdag igår) valde F att kombinera mina presenter och ge mig något större istället - nämligen en resa till valfritt ställe.

Det var ett tag sedan han avslöjade det, så jag har därför vetat om det i några veckor. Och under dessa vekor har vi funderat lite fram och tillbaka. Vi har bland annat varit inne på Egypten, Grekland, Italien och andra vanliga ställen. Tillslut bestämde vi oss för att åka till hans hemstad Sarajevo och hälsa på hans släktingar (och jag kanske kan öva upp min knaggliga serbiska med lite bosniska, haha). Vi kanske tar en vända till Kroatien också för lite mer sol och bad och bada i två hav samtidigt! Det är typ det coolaste. På sista bilden kan man gå ut på udden och (typ) ha en fot i ena vattnet och en fot i andra. Nu minns jag inte vilka hav det är, Adriatiska och ...?

Det var i alla fall min present från min finaste och jag blev sjukt glad! Vi ska åka i slutet av augusti precis efter jobb och precis innan skola. Perfekt!


Kommentarer
Postat av: a

gud vad snällt! vad fick han av dig?

2011-06-05 @ 15:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0