NYSS HEMKOMMEN FRÅN MALMOE



Ååh, hade sjukt kul i Malmö med Tess och Mimmi. Shoppade lite mer än vad som var tanken, men nu har jag massa alternativ till midsommar. Nu kommer alltså det andra problemet: VAD ska jag välja?

Nu är jag i alla fall helt slut och luktar Marc Jacobs underbara Rain. Ska snart hoppa in i duschen och sen ner i sängen igen och vila mina stackars fötter och ben.

Imorgon ska vi åka och handla midsommarmat, och om det är fint väder förhopningsvis sola och inviga min stora, fina strandhandduk jag fick i födelsedagspresent, sen träna och sen lite äventyr på kvällen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

hej, är du bra på att fixa design? :)

btw fin blogg :)

2011-06-22 @ 20:36:02
URL: http://johannabergenstrahle.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: Okeej :) lust att fixa till min lite?

2011-06-22 @ 21:22:22
URL: http://johannabergenstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0