MIN PRESENT TILL F



MIN PRESENT TILL F: Som sagt; vi hade ett år i fredags och det är några som undrar vad han fick av mig. Så det ska jag avslöja nu. Nämligen en kamera som matchar hans present lite. Jag tyckte i alla fall det var rätt passande med en kamera att fånga alla minnen med.

Som sagt #2; jag visste ju redan vad jag skulle få eftersom han sa det för några veckor sedan. Så jag hade tid på mig att fundera ut något.

Jag, som älskar teknik, blir alltid helt lyrisk när jag ser en oöppnad låda med något tekniskt i och vill bara slita upp förpackningen och börja pilla och trixa. Med detta sagt var det alltså ganska svårt att hålla fingrarna i styr när Tess och jag åkte för att köpa den. Så fort jag hade satt i bilen öppnade jag den för att kolla så allt var intakt (som var min förklaring, egentligen ville jag bara känna, hahah)

Kameran är i alla fall sjukt bra! Vi provade den så fort den blivit färdigladdad. Det finns en massa roliga funktioner som jag aldrig sett på en kompaktkamera innan. Bland annat fisheye och andra roliga saker. Bilderna blir jättefina och den är framförallt liten, smidig och snygg i matt svart.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag köpte en sån för ett par månader sen, mycket nöjd!

2011-06-08 @ 23:03:25
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/
Postat av: m

Veronica: åh, vad bra att du är nöjd! han verkar supernöjd än så länge :)

2011-06-09 @ 20:00:12
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0