Ligger ÄNTLIGEN i sängen efter en lång dag...

foto0325 (MMS)

Ligger ÄNTLIGEN i sängen efter en lång dag. På morgonen var det lite hemligt uppdrag som var klart vid 2, kom då hem lagom till världens godaste lunch med pappa. Åkte iväg till väla och handlade nya löpardojor till honom. Sen skulle han skjutsa mig till mina kusiner jag skulle passa, så körde vi fel och höll på att hamna i stockholm (inte mig emot)! Efter lite passning kom maja och höll oss sällskap. Lagade middag, åt, hade fredagsmys (på en lördag) och tjejsnack när kiddosen inte hörde, haha. Barnen gillade verkligen maja, så gulligt. Vi fortsatte sen myset utan maja och höll på att somna i soffan allihop. Nattade dem (eller de nattade mig genom att läsa godnattsaga för mig istället för tvärtom). Sen gick jag ner och somnade i soffan. Vaknade nyss och gick upp och la mig i skönaste sängen. Så nu ska jag försöka somna. Godnatt! (Bilden symboliserar min nöjdhet över det mesta för tillfället)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0