"DOMEDAGS-HÄNG" MED MINA FINA TJEJER

















Känner kärleken från Antonia på sista bilden, haha. Feel the löööv!

"DOMEDAGS-HÄNG" MED MINA FINA TJEJER: På "domedagen" (när nu det var) hängde vi i parken, Antonia, Migis och jag. Solade lite, målade naglarna lite, pratade en massa, drack te och kaffe trots att det var asvarmt och hade det najs.

Fram mot kvällen stack vi till Borgen för att köpa engångsgrill och sen hem till Antonia för att hämta maten vi skulle grilla och äta och drickan vi skulle dricka. Stack bort till parken igen, fick världens bästa plats, tabbade oss lite med grillen men det funkade ändå, drack god dricka (Antonia bartendrade lite med piggelin+cider blandat) och mös vidare och pratade.

Lite rosévin senare fick jag mess av Tess (haha, mess av Tess, hej solsting/solstring igen!) som skulle ut med Christopher och Lisa. Så mötte upp dem vid tolv, tyvärr var det sjukt tråkigt på Tivoli. Inte en kotte! 

Hade ändå en sjukt bra "sista-dagen-kvar-på-jorden-dag"!

Mer sånt tack! Kanske inte att jorden ska gå under men trevligt häng i parken hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0