5/6


Wilms i parken (för några veckor sedan)!

(9 dagar tills jag fyller 20, wooh)

Idag är det lika olidligt ute som det var igår. Höll på att dö när jag cyklade hem från F, och det är ändå mest bara nedförsbackar.

Igår softade jag på balkongen tills Migis magsmärtor blivit något lindrigare, då drog vi till Hemköp för lite mat och sen Vikingsbergparken för stek. Jag täckte min nacke och snälla Migis smorde in den så den var helt vit. Jag har nämligen bränt mig en aning... En aning kan väl beskrivas som att det började fjälla efter fyra dagar. Jävligt bränd alltså.

Drog snabbt hem för att duscha, sen cyklade pappa och jag till Willys (svalt och helt underbart), kom hem och slängde i mig ett (hemmagjort) knäckebröd. Hoppade på cykeln igen, mötte Migis, cyklade bort till After beach-tältet på Gröningen där vi mötte bland andra Tess och Gustaf. Sen kom F med syster och pojkvän också.

Satt på muren och tittade på när Hektor och hans band Might Contain Nuts spelade, sjukt mysigt! Sen drog F och jag hem till honom med sällskap av C-J en bit. 

Det är så jäkla skönt att cykla på kvällen. Helt obeskrivlig.
(Inte lika skönt när F bestämmer sig för att åka snålskjuts och tar tag i min pakethållare för att bara kunna stå på sin bräda)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0