VERONICA MAGGIO: EFTERFESTEN


VERONICA MAGGIO: EFTERFESTEN: När vi hade slutat jobba efter Veronica Maggio förra onsdagen satte vi oss i bilen med plattan i mattan samtidigt som vi sjöng riktigt högt i bilen när vi åkte på Strandvägen på väg hem. In till Maja direkt för att svira om till party outfitsen som inte ännu var bestämda.

Mötte upp Therese i gatan klockan tolv och fick skjuts ner i stan. Satte oss på verandan på The Tivoli där det var fullt ös med DJ. Chefen för nattklubben kom och sa i princip att drickan var "on the house" och kom strax därefter med våra önskemål.

Efter ett tag gick vi in i vippen där vi och ett annat gäng hade bord. Vi möttes av två champagneflaskor, fem cider och fem öl. HAAAJ!

Satt och hade skitmysigt och mitt i allt sa Maja "alltså jag tänker bara sitta här och bli riktigt full". Sagt och gjort. Dansade ett tag och höll på att dö av värmeslag så vi gick ut för att ta luft, ja, det var meningen men det slutade med att vi satt ute på piren och bekräftade vår kärlek för varandra resten av kvällen. 

När tiden var inne kom privatchaufför nummer två (ja, nästan) och vi åkte hemåt.

Det var en galen men helt fantastisk kväll. Dagen efter var däremot inte lika fantastisk och jag var full när jag vaknade och bakfull hela dagen: hur man förstör en hel dag.








Några äldre som raveade loss på det tomma dansgolvet


Farliga vippen 






Kommentarer
Postat av: maja

"jag tänker bara sitta här och bli full" haha sån fjortis man är! jag hade bestämt för mig att det var du som sa det men tesse sa det var jag =S oops!

2011-07-11 @ 13:58:03
URL: http://thecitylife-majal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0