VÄRSTA HUMÖRET NÅGONSIN

Igår var jag på riktigt skithumör. Världens bitch, men samtidigt sjukt ledsen och deprimerad. Det stavas: PMS.

Som tur var gjorde Danne och träningen mig på bättre humör och jag har nog aldrig svettats eller kämpat så mycket i hela mitt liv. Det var sjukt motiverande att ha Danne bredvid sig. Han körde på hårt som fan och jag då blev mer peppad. Tele2 peppade mig också en del, det var typ det enda jag tänkte på ett tag. Hur dåligt jag tyckte de hade skött sig. Men nu är allt bra igen. SIM-kortet funkar (det som jag köpte) och idag kommer (förhoppningsvis) mitt vanliga, eller imorgon.

På kvällen träffade jag Maja och Tess. Vi hade lite hejdå-mys för Therese eftersom hon åker till Kroatien inatt. Det var sjukt mysigt!

Kom nyss hem från träningen, nästan i alla fall. Var och körde Indoor walking med Maja. Köttade inte alls lika mycket som igår, men tränaren var inte lika peppande som den igår. Det var nästan mer som aktiv vila. 

Nu: lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0