TELE2 UPDATE

Idag har det gått fyra dagar sedan jag ringde och beställde mitt micro SIM hos Tele2. Det skulle kommit senast igår. Tror ni det har kommit än? Nej. (Nu har de i och för sig gjort fel och skickade det inte förrän igår, alltså dagen då det senast skulle komma fram)

Springer och titta i brevlådan HELA tiden. Egentligen spelar det inte längre någon roll när det kommer längre eftersom jag köpt ett eget som jag blev tillsagd att göra. Nu är det mest spännande och se när det kommer.

Tjejen jag pratade med igår sa att det skulle komma idag, men absolut senast imorgon. Så det ska bli spännande och se om det kommer eller inte. 

Annars, tror ni man kan be Tele2 om ett fritt år hos dem?

(Det var ett skämt som man tydligen måste skriva här i bloggen, folk tror nämligen att man alltid är dödsseriös)


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Lemichelle,



Om simkortet skickades i onsdags ska det med postväg varit dig tillhanda igår eller senast idag. Vi hoppas att det kommit med posten idag men annars får du gärna kontakta mig via mejl ska vi kolla på detta.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-07-15 @ 14:43:15
Postat av: michelle

Hej Michaela,



Det var inte det som var problemet utan att jag blev lovad att simkortet skulle skickas i måndags och att det skulle komma på onsdagen. Istället skickades det på onsdagen och kom idag.



Michelle

2011-07-15 @ 19:51:01
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0