SINGLE LADIES


Maja & Gustav dansar Single ladies hemma hos mig igår!

Hade sjukt roligt igår och det var kul att så många kunde komma. Bilder kommer, när vet jag inte eftersom jag har en miljon saker att göra + jobb.

Maja och jag började dagen med att powerwalka milen, sen skjutsade jag henne bort till söder för att lämna in skor på lagning, ledde cykeln bort till OJ för att köpa kvällssnackz, vidare mot KICKS och Åhléns för ansiktsmask, rakhyvlar och diverse småsaker.

Nästa stopp var Systemet för lite färgglad dricka och sen hem till mig för: dammsugning, torkning, duschning, fixning och förberedning. 

När lägenheten och vi var redo satte vi oss på balkongen i varsin solstol med varsin drink i handen och andades ut. Då kändes det konstigt att vi skulle fortsätta dagen med fest. Någon timme senare kom gästerna och vi förflyttade oss ner till min innergård där vi satt tills filtarna inte längre värmde. Gick upp till lägenheten istället och pumpade musik. 

Tanken var sen att vi skulle ut på stan men allt var i princip stängt, och det som inte hade stängt hade 5 gäster så vi drog hem istället. Kvällen kunde dock inte ha blivit bättre!


Tack tack tack för en superbra kväll att minnas i England! 
Love you all!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0