SÅ MYCKET ATT GÖRA, SÅ LITE TID


Leopard hoodie saken hittade jag på H&Ms rea för 50 kronor igår när Maja (min Englands expert) och jag var på Väla för att hitta resväska!


SÅ MYCKET ATT GÖRA, SÅ LITE TID: Så beskrivs min vardag bäst nu.

Har en mängd saker på min to do-list, men dygnet har alldeles för få timmar för att det känns som jag ska hinna med allt. 

Nu ska jag i alla fall kolla igenom min garderob, sen rensa, slänga och tvätta (hoppas på lite sällskap från min alldeles egna Englands expert). Sen ska jag lämna in en väska på lagning, skaffa VISA (ja, har fortfarande kids kortet) och ikväll vill jag mysa (kanske med min Englands expert? :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0