IMORGON FLYTTAR JAG TILL ENGLAND



Kom på att jag nog varit lite väl hemlighetsfull när det kommer till England, det var dock inte meningen att inte berätta något men jag har haft så himla mycket att stå i de senaste veckorna.

Kan berätta mer sen, för nu måste jag verkligen sova, men jag tar alltså mitt pick och pack och flyger över Nordsjön för att bosätta mig i en mysig (och regnig) liten by precis utanför London.

Vet inte riktigt när jag bloggar igen (förutom imorgon på förmiddagen), eller jag vet inte när jag kommer ha tid eller om jag har tillgång till internet direkt. Men det ska nog inte dröja så lång tid. Måste ju hålla kontakt med alla mina finisar här hemma!
Kommer sakna alla så sjukt mycket och jag har haft de bästa sista dagarna i Sverige man kan ha, för jag har de finaste vännerna! Nu ska jag bädda ner mig i sängen för ska upp tidigt imorgon och tvätta och torktumla det sista, packa ner badrumsartiklar, skor, jackor, medicin osv.
Love love love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0