IGÅR & IDAG


Svettig tjej efter dagens löppass

IGÅR
drog jag hem till Maja vid två-tiden efter att ha hängt med pappa lite. Vi åkte till Väla för att hon skulle köpa jeans, men istället kom hon hem med två toppar!

Efter lite lunch och mys hemma hos henne drog vi och Malin till gymmet för spinning. Jag spinnade tills jag dog. Hade inte tränat på en vecka och trots det kände jag ingen trötthet i benen. Var så jäkla konstigt. Så jag bara spinnade och spinnade och spinnade. När passet var slut kände jag att jag hade kunnat köra ett till. Men istället cyklade jag hem.

IDAG drog jag till gymmet för att mysa lite i konditionsrummet efter gårdagens hårda spinningpass. Så blev det inte. Efter ett tag på Crosstrainern tröttnade jag och tänkte att jag skulle gå lite på bandet istället, gick fem minuter innan jag började springa. Sprang inte så länge men kände att det ändå var dags att avsluta träningen efter 17 minuters jogg och 3 minuter springa-utav-bara-helvete. Stretchade i källaren och gick sen hem svettig som ett as.

Nu sitter jag i min säng och har precis ätit mat. 
Ska hoppa in i duschen nu och sen hem till Tess och titta på när hon städar och fixar. Efter det ska jag hämta min telefon och sen Kul i juli med kiddosen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0