I LÖRDAGS


Koppartaken (som vi blev kallade av en kille som var ett av de största svinen jag någonsin träffat) jag och Maja innan vi drog på Patriks födelsedagsförfest i lördags.

Hade sjukt kul i lördags även om det kanske blev lite mycket ett tag, haha. Kom i alla fall hem säkert tack vare Tess och hennes mamma som var taxi! Fler bilder kommer när jag pallat lägga in dem från min kamera. Nu ska jag dra på mig träningskläderna, packa träningsväskan och om en timme ska jag cykla upp till Maja för att sen åka vidare till Aktiverum!

Planen är sen att vi ska sola i hennes trädgård och mysa.


Kommentarer
Postat av: jenney

måste bara fråga.. hur gick det med strumpbyxorna? haha! :)

2011-07-04 @ 08:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0