HELT SLUT

Är så trött att jag inte ens orkar starta datorn, så bloggar i mobilen istället. Känner mig lite småsjuk, så gick hem och la mig efter jobb och snabbdate med Migis, Antonia, Niko och Jimmie.

Ska snart ut igen och träffa Maja och Tess. Vid elva-halv tolv ska jag tillbaka till VIP-tältet, men som gäst denna gång. Precis som igår har jag två VIP-biljetter med fri dricka osv. Så idag blir Antonia mitt sällskap, för vi ska se The Sounds wowowo!

Sen ska jag nog rätt hem och lägga mig och sova. Dock ska Faruk och jag prova älgkebab för första gången innan vi går hem. Vi provade langos för första gången igår och det var väl... sådär. Ingenting jag gärna äter igen. Brukar inte prova nya saker på HBG-festivalen, men i år provar jag bara en massa saker!

Ska göra mig VIP-redo nu i alla fall. Sjukt trött. Måste börja packa också förresten!! Har inte packat någonting. Bra framförhållning här ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0