HATA TELE2

I måndags ringde jag om ett nytt micro SIM. Det skulle ha kommit idag. Tror ni det gjorde det? Självklart inte.

Helt plötsligt slutade min telefon bara att fungera. Smsen kom inte fram och några samtal kunde jag inte göra. Därför kunde jag inte heller ringa Tele2 eftersom vi tagit bort vår hemtelefon. Så sitter i en chatt med någon som jobbar på Tele2.

Hon berättade att kortet skickades IDAG. Inte i måndags. Utan IDAG. Vad är det för jävla service?

Jag är så förbannad att jag kokar. Så förbannad att jag tror jag börjar gråta.

Som "kompensation" får jag ringa för ett motsvarande belopp för det jag lägger ut. Jag får alltså ingen riktig ersättning för att de har klabbat till det, utan jag får lägga ut pengar som jag sen får tillbaka. +-0 för att de strulat till det.

Fy fan vad jag avskyr Tele2.


Kommentarer
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Michelle,



Tråkigt att läsa att det har tagit lång tid för dig att få ditt SIM-kort och att du är missnöjd med vår kundservice. Vi gör alltid vårt bästa för hjälpa våra kunder så snabbt som möjligt och självklart på ett professionellt och trevligt sätt.



Om du fått ditt SIM-kort och aktiverat detta så bör problemet vara löst, det man kan göra är att starta om telefonen med jämna mellanrum. Om några problem uppstår eller har andra frågor eller synpunkter får du gärna mejla dina uppgifter till mig så tar vi en titt på ditt ärende.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-07-14 @ 10:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0