ENGLANDSDAG!




Har haft en Englandsdag med min Englandsexpert Maja! Vi har gått igenom min garderob där jag visade plagg jag tänkte ha med och Maja satt i min säng med en kaffekopp och sa ja eller nej. Hon gav mig också en massa tips och hjälpte mig kolla tåget jag ska ta efter flyget.

Sen planerade vi en liten avskedsfest/get-together innan vi drar. Maja drar till England/Hongkong två dagar innan mig. 

Vi drog sen för att hämta en väska jag lämnade in på lagning igår. Världens snabbaste skräddare! 35 spänn. Världens billigaste skräddare! Tittade sen på en ful väska inne på Vero Moda som vi trodde var snygg, men icke.

Nu sitter jag mest och väntar på att jag ska dra. Sitter och funderar lite på om det är något jag kan fixa nu inför resan... Hm hm hm...


Kommentarer
Postat av: Maja

ATT DU LA UPP DEN BILDEN JAG PALLAR INTE HAHAHAHAHA

2011-07-19 @ 16:56:25
URL: http://thecitylife-majal.blogspot.com
Postat av: michelle

HAHAHAHA SÅ SNYGG JU!

2011-07-19 @ 17:04:46
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0