DET KLIAR I FINGRARNA

Japp, det kliar i fingrarna. Min nya telefon har kommit (som ni ser i inlägget nedan), jag har hämtat ut den och nu ligger den på mitt skrivbord och bränner ett hål i bordet.

För vet ni vad? Sim-jävla-kortet har inte kommit än och jag vill pilla på den nuuu!

Har tittat runt lite på internet och sett att det finns guider för att själv klippa till ett Micro SIM. Frågan är om jag vågar... Det kan funka, men det kan också bli katastrof (peppar, peppar...) men förhoppningsvis får jag sim-kortet imorgon då. Så lär inte vara mobillös speciellt länge. Max till torsdag.

Fan. 

Ska jag eller ska jag inte?


(Kul i juli sög rumpa förresten)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0