BÄSTA


Svettig tjej i lånat träningslinne av Maja (tack!!)

Vaknade innan klockan ringde idag. Studsade upp efter att ha myst med min mobil (sjuk tjej). Tog på träningskläder, insåg att jag inte hade något rent träningslinne med mig så fick låna ett av Majsan. Vi åkte till träningen i pissregn, köttade lite lätt och svettades lagom och åkte sen hem i pissregn.

Igår hade jag världens mysigaste kväll med min finaste Maja och min finaste Therese som som sagt ska till Kroatien i natt. Maja satt i sin datorstol, Tess satt i Majas säng och jag låg i Majas soffa. Där satt vi i flera timmar och bara pratade. Vi har nog aldrig varit djupare, men vi kom fram till jäkligt bra saker och en sak är: att de är så jävla underbara. Saknar min Tess redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0