MIN DAG





MIN DAG
Runt 7.30
vaknade jag första gången av Faruks alarm
8.30 vaknade jag till av att F tog sig upp ur sängen
8.48 fick jag en hejdå-puss
9.53 hörde jag dörren smälla igen

Somnade om

11.20 vaknade med ett jäkla ryck av världens mardröm
11.21 undrade var Faruk var någonstans. Kom på att han var i skolan
11.23 försökte jag somna om, vilket verkade vara omöjligt så låg och stirrade i taket i en kvart istället
11.57 plingade det på dörren

13.09 drog till gymmet
13.24 sprang jag och svettades så mycket att jag trodde jag skulle dränkas i mitt eget svett
14.38 gick vi hem och började göra tomatsås och pasta
15.11 kom vi på att vi ville göra pizza istället
15.35 åt vi världens godaste pizza

Matkoma

16.02 duschade
16.36 hoppade i myskläder och pussade F hejdå
16.41 började förbereda mig inför morgondagens möte

Nu ska jag inte göra någonting förutom ligga i soffan och titta på Vad blir det för mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0