SOMETHING LIKE THIS:


Det dåliga med att plugga är den svindyra litteraturen. Har precis beställt två böcker för 550 spänn, buuhu, och innan köpte jag ett tågkort för 1060 eftersom jag inte har något CSN-kort än. 

Annars då? Jo, halsen är inte mycket bättre och jag har varit så himla oproduktiv idag. Har inte ens kunnat träna på grund av skiten.

Har varit på en såjävlameningslös Photoshopkurs också. Jag är ingen PS-expert men det där kunde till och med jag. Trots det så var det jäkligt rörigt, tror det är bättre om man är självlärd på de där sakerna. Istället satt jag och drack massa varm choklad i hopp om att min hals skulle bli bättre. Hann också att prova ALLA kaffe- och chokladsorter i maskinen - och det är många! 

Gick hem till farmor och lämnade lite saker, kom hem, lagade mat, pappa kom hem, fick laga samma mat igen då det var för lite till honom, hämtade högtalare med pappa, tog bussen till Therese för att hämta mina saker, tog bussen hem igen, kollade upp kurslitteratur, svor över att den var så dyr, beställde två böcker, mejlade en massa människor om deras begagnade böcker.

Kände precis att mina fötter inte luktar gott. Vadå, jag duschade ju imorse, hur mycket dålig lukt kan man producera som människa egentligen? Så nu måste jag gå och duscha. Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0