"SÄG TILL BITCHESEN ATT KOMMA HIT"


Skrev precis världens bittraste inlägg i den andra bloggen, folk kommer antagligen dö när de läser det. Antagligen inte heller på det bra planet.

Hade en skitbra dag igår som började med pussar, övergick i frukost och träning (köttigaste body pumpen jag varit med om, sjukt härligt), köpte sen med mig mat och satte mig på bussen mot Familia. Vilka jävla idioter det satt på den bussen. Ska dra ut den härligaste biten av de begåvade killarnas konversation.

Den "coolaste" av dem: Säg till de bitchesen att komma hit och suga min ***.
Hans lite mesigare kompis: Vill du att jag ska ta hennes nummer till dig?

Coolingen fegade ur och svarade inte. Han visslade lite på dem istället. Inte "raggnings-visslingen" utan bara lite freestyling. Han kontrade sedan:

- Ja, säg till B I T C H E S E N att komma hit.

Inget hände.
Coolingen öppnade truten igen.

- Har du din tändare? Vad tror du händer om jag tänder en cigg?
- Nä, assåe chaffisen kommer få spel mannen. Jag pallar inte gå hem.
- Vadå tror du inte jag vågar eller!?


Och så höll de på... Jäkligt begåvade killar. Tur att de antagligen aldrig kommer bli läkare för jag hade aldrig låtit någon av dem operera mig.

Fortsättningen på min dag kommer lite senare, fick tillbaka gårdagens känslor från när jag satt på bussen och måste skaka av mig dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0