SÅ. JÄVLA. TRÖTT. I. MIN. KROPP.


Som nybliven Aktiverum-medlem känner jag att jag är tvungen att prova alla pass som finns. I alla fall de som verkar någorlunda intressanta. Har än så länge betat av Body Balance, Body Pump och Indoorwalking. Kan berätta att Indoorwalkingen (som jag gick på idag) var så jäkla köttigt och jag var helt plask blöt när passet var slut.

Och knäpp som jag är följde jag med Tess på FB-pass idag klockan sju. De har prova på-vecka så tänkte att jag skulle ta ett hederligt gammalt FB-pass nu när jag inte går där längre och de har prova på. Behöver jag säga att jag är död?

Men nu ska jag äta för jag är så jefla hungrig. Måste leta upp en pärm också som jag måste hitta innan jag går och lägger mig. Tur att jag har koll på mina saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0