SÅ FEL MAN KAN HA


Väl framme på Familia gick jag i Familia-labyrinten och hittade till slut till CHANGE som är en underklädesbutik.
Hade lätt femton, tjugo bh:ar inne i provrummet. Kan med säkerhet säga att jag aldrig provat så många bh:ar på så kort tid innan. 

Fick med mig två stycken hem och de är helt underbara. Vill bo i dem resten av mitt liv. Samtidigt. 

Migis var en superbra expedit och hjälpte mig att hitta rätt storlek, blev minst sagt chockad. Omkretsen var mycket mindre än jag trodde och kupan mycket, mycket större än jag brukar ha.

Omkretsen minskade med 10 (eller ja, två stycken storlekar kan man också säga, till exempel från 80 till 70) och kupan ökade tre storlekar, hahahaha!!! Kan ni tänka er!? Men nu har jag två skitfina bh:ar som sitter som en smäck. 

Tog bussen till stan, inom Hektor för att hämta Migis sax, vidare till slöaste banken i stan - Swedbank. Förbi Time så Migis kunde köpa mat och sen upp till mig. Min vän Migis vill nämligen bli frisör och behöver försökskaniner innan hon påbörjar sin utbildning. Det blev rätt kort, kommer bilder sen, men jag blev skitnöjd för alla slitna toppar är borta!!!

Faruk kom sedan och hämtade upp mig, vi stack och käkade och sen till Maxi för att handla. Somnade ganska fort efter att vi kommit hem till honom. Eller typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0