NAPROXEN


Glömde nämna att jag har århundradets mensvärk i inlägget DÖD TJEJ.
Så min snälla pappa köpte Naproxen Mylan som tydligen är starkare och ska förhoppningsvis hjälpa bättre.

Ska snart iväg till jobb (känns jäkligt gött att ha sovmorgon och slippa gå upp med tuppen) och ni såg ju bilden i förra inlägget - några timmar senare var hallen HELT SMOCKAD. Tänk er då hur det lär bli idag när det är final. 

Efter jobb ska jag direkt hem till moster och passa kids, sova där och ha lördagsmys med barnen. Så det blir en lugn lördagskväll för mig, ungefär lika lugn som min fredagskväll var igår med F. Vi stack och tränade ihop efter Nyårssaluten (jag är en mycket nöjd Aktiverumare), kom hem och lagade mat, mös och tittade på film. Sen somnade jag av att han klappade mig. Hur bäst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0