MIN TORSDAG


Klockan stod på 8.30 och 8.28 satte jag mig käpprak i sängen och trodde att jag hade försovit mig.
Mös i en timme hemma och mitt mål var att ta det lugnt och inte stressa även om jag kanske skulle få bråttom, för idag har jag bara försökt ta det lugnt inne i min lilla skalle och försökt att inte stressa upp mig över minsta lilla.

9.43 drack jag Rosehip-raspberry te i en röd fåtölj och pratade om mig själv.
Gud, jag var så nervös. 10.22 gick jag därifrån och var en väldigt nöjd tjej. Lämnade min pärm hemma för att sedan gå vidare till OJ och messa med syrran.

Handlade frukostbullar, dinkelflingor, tomater, Yosa, avocado och lite annat. Gick hem och pussade på min sötnos, åt frukost nummer 2 och mös. Sen började städandet och tvättandet och har hållit på tills nu. Har en tvätt kvar att hänga upp sen är jag DONE!

Har bloggat jäkligt dåligt de senaste dagarna, men lovar att jag ska ta igen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0