MIN SÖNDAG


Posarn på Nyårssaluten.

Hade världens mysigaste kväll med F igår som kom till mina kusiner och underhöll mig lite på kvällen. Såg halva Jane Austen Book Club - måste se hela! Den var mysig och fin, så känns lite tråkigt att jag bara sett halva.

Vid halv ett blev jag riktigt trött - trots att jag fick sovmorgon - så skulle pussa F godnatt när jag märkte att det var tänt i källaren. Så han fick vara min livvakt när jag gick ner för att släcka alla lampor, jäkla mes jag är! Sen åkte han hem på isbansvägarna och jag gick och la mig i världens mysigaste säng.

Blev väckt av att en trött liten kille öppnade min sovrumsdörr och att B dukade fram världens största frukost. Efter frukosten skulle vi på Theos fotbollsträning, men den var inställd, så jag skulle ta bussen hem istället, men jag skulle fått vänta i 40 minuter på nästa så jag gick istället. Det är ungefär det jobbigaste jag gjort idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0