KLIPPT



I tisdags blev jag klippt av min vän Migis som planerar att bli frisör. Men än är hon inte det, så jag tog saxen i egna händer och klippte bland annat till luggen själv då det är ganska svårt att göra på någon annan. Dessutom kan jag bara bli arg på mig själv om jag klipper fel, kände inte riktigt att jag ville bli arg på Migis!

Men kort blev det och jag är så kluven när det kommer till mitt hår. Ska jag ha det som det är nu - långt och brunt? Ska jag klippa det kortare (typ axlarna) och behålla det brunt? Eller ska jag försöka återfå min blonda färg och klippa det kortare eller ska jag behålla längden?

Eller ja, längd och längd, har inte riktigt fattat att jag klippt mig än.


Kommentarer
Postat av: migis

jävlar vilken skillnad det blev nu när man kan jämföra!

2011-02-02 @ 23:30:58
URL: http://snickapela.blogspot.com
Postat av: m

Ja, jag vet! sjuk skillnad!!

2011-02-03 @ 09:32:27
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0