JAG KLARAR INTE SMILEGUBBAR


Ska strax sova, men tänkte att jag skulle berätta för er att något av det jobbigaste jag vet är människor som inte kan konversera över en skärm utan att använda en miljon smilegubbar. Innan och efter varje mening kommer det ta mig fan en smilegubbe som visar hur de mår, hur de menar osv. Flörtig, lite skojig, glad, ledsen. Det går inte utan en smiley som måste förstärka det texten nyss visade ;) Okej, missförstå mig inte - smilegubbar kan vara väldigt användbart men i måttliga mängder.

För det överdrivna användandet är helt absurt. Hade blivit jätteglad om ni hade kunnat sluta :D Men för att ni inte ska tro att jag är helt dödsseriös med det jag skriver och för att ni inte ska bli ledsna :( så lägger jag till en smiley :P Och en till för säkerhets skull ;) 

Jag fattar liksom att du är glad om du fått en present eller att du är ironisk om du lägger upp något HELT uppenbart på Facebook men trots det måste lägga till en smilegubbe OM i fall att någon mot förmodan skulle misstolka ditt lilla skämt.

Jag går under!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0