EN SVART & EN GRÖN BEHÅ






1. Aldrig mer H&M-behåar, tycker synd om er som bara har sådana.
2. Jag får megasnygga bröst i dessa behåarna, synd att det är lite too much att visa i bloggen - annars hade jag gjort!


Fick hjälp av underklädesexperten Mikaela på Familia i tisdags som mätte mig och tillsammans provade vi ut den perfekta behån för mig. Kan säga att jag blev minst sagt chockad när jag fick reda på min storlek.

H&M-storlekar är ju lite sådär och storleksutbudet är inte det största. Men, kan säga att jag minskade två storlekar i omkrets och ökade kupstorleken med tre... Damn! säger jag bara.

Blev i alla fall sjukt nöjd och nu har jag killerboobs, haha.

Förresten! Känner mig som en riktig tocke med den gröna bh:n på.

Kommentarer
Postat av: migis

skitfina båda två :D jag har också två stycken som jag ÄLSKAR. <3

2011-02-02 @ 23:30:30
URL: http://snickapela.blogspot.com
Postat av: m

så jävla nöjd! tack för hjälpen :D

2011-02-03 @ 09:32:41
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0