EN KILLE


Det finns en speciell kille i mitt liv. Han har väckt mig på så många olika sätt att jag tappat räkningen och han har hållit mig sömnlös lika många gånger om du bara multiplicerar det med tio. Det är ingen ny pojkvän eller älskare jag talar om. Det är min otroligt störiga granne.

Mitt emot mitt hus bor det nämligen en kille. En jäkligt störig sådan och att han inte blivit vräkt för längesedan det förstår jag inte. Jag vet inte hur länge han har bott där, men en sak är säker - jag håller på att bli tokig.

Jag vänder fel på mitt dygn på grund av honom och hela min vardag blir fucked up. Jag håller på att bli ungefär lika tokig som Zooey Deschanel i filmen Hemma Bäst när mockingbirden håller henne vaken.

Kan inte någon bara skicka ut honom eller åtminstone hans jäkla högtalarsystem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0