DÖD TJEJ


Helt död efter jobb. Ska vila upp mig nu, för sen ska jag till baba och fira jul. Nu tycker ni att vi är jävligt sena, men det är vi inte, haha. Hur som, ska äta jäkligt god mat och detta inlägget blev sjukt osammanhängande. Men mina ben är trötta och mitt huvud är trött och jag är trött och jag fick gå till jobb i tre decimeter snö för ingen jäkel hade skottat och fötterna blev blöta trots mina vinterskor och det har inte hänt något alls på jobb förutom att jag har ätit en massa bara för jag haft tråkigt och löst världens svåraste sudoku.

MEN! Jag jobbar med en tjej som är född på SAMMA DAG som jag. Stört! Det är typ som att se sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0