DE SENASTE DAGARNA


De senaste dagarna har jag hunnit med en massa, allt utom att blogga. Därför kör vi en snabbresumé av veckan.


I MÅNDAGS satte jag mig på tåget vid tio för att åka söderut mot Lund och träffa min studiegrupp och diskutera vår seminarieuppgift. Efter en två timmes-föreläsning satte jag mig på tåget för att åka mot Malmö och hämta två böcker på vår litteraturlista. Somnade i världens bästa famn.

I TISDAGS var jag ledig och firade detta med Body Pump klockan tolv. Köpte Subway och satte mig på en äcklig buss mot Familia där Migis skulle hjälpa mig att hitta the perfect bra! Åkte in till stan, kastade bort 40 minuter på Swedbank och jag blev sen klippt. Drog en sväng till Maxi med Faruk och somnade sjukt tidigt.


Bra service på Swedbank - 5 nummer på en halvtimme

I ONSDAGS började jag vrida på mig när föreläsningen hade varat i två timmar och tio minuter, men blev då underrättad om att det var femtio minuter kvar... Åkte hem och var jävligt irriterad på otrevliga pendlare. Pluggade hela kvällen och blev belönad med god mat av min käraste.

I TORSDAGS
satte jag mig återigen på tåget mot Lund där jag spenderade fyra timmar denna dag. Träffade min grupp, käkade lite clementiner och var på mitt första pirriga seminarium för denna kursen. Firade med Indoorwalking på kvällen.

I FREDAGS, IGÅR började jag dagen med en sjukt god smoothie. Lunchade med männen i mitt liv - pappa och Faruk. Fredags-Indoorwalkade på Aktiverum, käkade McDonalds efteråt (mhmm så värt) och hade sedan en skitmysig och rolig handbollskväll hos Dalle & Andreas där det var fullt hus. Somnade sedan bredvid min finaste mitt i Landskampen.

I LÖRDAGS, IDAG vaknade vi tidigt (det har hänt något med vår dygnsrytm nu när vi går i skolan) och mös lite med Ajsa som är Faruks systerdotter, tränade sedan på Aktiverum tillsammans, ångbastade, drog till Väla-kaoset och köpte barnkalaspresenter. Mötte pappa hos min mormor och åt världens godaste mat, packade min övernattningsväska när jag kom hem och drog till min moster och lekte med barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0