WISH I COULD KEEP YOU MUCH LONGER


Igår blev jag räddad av min bästa Therese.
Hon hämtade upp mig efter jobb, så åkte vi hem till henne och badade nakna i jacuzzin (haha) och hade årets tjejsnack. Efter en evighetsbadning gick vi upp och la oss i hennes dubbelsäng, fortsatte tjejsnacket. Sen somnade vi gott. Blev dock väckt av hennes djävulskanin tio i sex, gick och skällde på honom och måste skrämt skiten ur honom för sen var han tyst hela morgonen.

Var i alla fall skönt att få träffa en tjejkompis nu när jag varit så isolerad i och med skolan. Ikväll ska jag inte göra någonting. När jag kommit hem från lunchen med papps ska jag ta ut och gå, ta en långdusch, bädda ner mig i sängen med en massa filmer och popcorn, sen somna med mina öronproppar. Det är jättekul att bo i stan, men inte lika kul när man ska vara hemma en fredagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0