WALZ

Som ni redan vet kan jag inte lägga upp Youtube-klipp längre av någon anledning. Men jag vill dela med mig av denna beroendeframkallande låten och om ni inte har hört den - LYSSNA! Chrisitan Walz - Like suicide

Han är så himla sprallig och glad! Bara jag som tycker han påminner lite om Salem al-Fakir?

Minns ni förresten Walz Wonderchild?
Har ett fint gammal minne från den låten: Tror det var i åttan någon gång och vi hade tjejkväll hemma hos Amelie. Det var jag, Mimmi, Therese, Hilda och Amelie och vi stod alla i Amelies kök i ett gigantiskt hus på Tågaborg och skulle göra tacos. Helt plöstligt börjar alla sjunga Wonderchild, fast istället för att sjunga "Ooh ooh wonderchild" sjöng vi "gammal gammal gurka". Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0