VAD HÄNDER NU!?



Idag har jag myst i världens bästa tröja från Carin Wester.

Som ni antagligen förstod av inlägget nedan där jag berättade för er vilken den skönaste känslan är, så pluggar jag ganska mycket nu för tiden. Alltså blir det uppdateringar lite när jag kan och känner att jag har tid.

Har precis kommit hem från ett seminarium/föreläsning. Det var liksom lite oklart vad det var, men en slags kombination där vi satt i halvklass och diskuterade den halva boken vi läst plus uppgifterna som tillhörde. Men nu sitter jag med en konstig känsla i kroppen - jag har inget alls att göra till föreläsningen imorgon. Inte ens några läshänvisningar. 

Ringde Therese när jag slutat och frågade när hon skulle komma till mig (vi ska ses imorgon och jag har hela tiden gått runt och trott att det varit torsdag) så hon bara "Men vi ska ju ses imorgon". Blev sjukt besviken. Så, för att stilla min rastlöshet ska jag äta lite nu, läsa valfritt kapitel i valfri bok och sen Indoorwalka och svettas litta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0