DOMSTENSDATEN


Frågade Migis vad hon ville äta med - gaffel, sked eller slev. Och slev blev det!


Gulle Soqi




Migis, Robin och jag stod i köket och jag skulle berätta något när jag helt plötsligt kom av mig för jag tyckte mig se något på väggen. Vände blicken mot väggen igen och såg VÄRLDENS spindel! Blev helt nervös och började skratta som en galning, sen rörde Soqi min hand och jag la av ett riktigt tjejskrik, haha, stackars hund. De modiga systrarna tog tag i problemet och löste det rätt bra genom att fånga in den i en burk och sen spola ner den i toaletten och sen spola hundra gånger.


Var på söndagsdate med Migis ute i Domsten idag. Vi möttes på bussen, Migis hade varit på OJ och handlat ingredienser till vår mat som var Tonfiskpasta à la Mikaela. Så vi kom hem till henne och började nästan direkt laga mat och Soqi var helt galen och sprang runt som en virrpanna och ville bara busa! 

Sen matkomade vi i soffan tillsammans med två hundar och mös till The Terminator, som för övrigt var riktigt bra!

Kom hem lagom till Solsidan och ska snart sova för jag är så jäkla trött!

UPDATE: Haha, det var tydligen The Terminal och inte The Terminatior vi såg.



Kommentarer
Postat av: migis

HAHAHAH JAG DÖÖÖR THE TERMINATOR HAHAH



THE TERMINAL! LOOOL

2011-02-27 @ 22:14:49
URL: http://snickapela.blogspot.com
Postat av: Michelle

hahahahah nu ska inte du vara elak!!!!

2011-03-03 @ 11:18:18
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0