TORSDAGEN



I torsdags var det som sagt HD-gala (som ni antagligen tröttnat rejält på efter att ha läst min blogg, haha) men jag har ju en massa att skriva och visa. Så jag tänkte börja med att visa hur jag såg ut och vad min uppgift var under galan.

På bilden ovan ser ni hur jag såg ut (kanske inte fullt så uppstoppad) - grön ögonskugga och svarta kläder. Väldigt spännande, men som värdinna var dresscoden svart med ett ceriset band à la Miss Universum.

Och då kommer vi osökt in på vad min uppgift var: jag var alltså värdinna! Och som värdinna välkomnade jag alla ~500 gäster, prickade av dem på listan och svarade på olika frågor som de kunde tänkas ha. Därefter tittade jag och min kompanjon Sofia på galan och min lilla prins som var så j ä k l a stilig på scenen. Sedan stod vi på varsin sida av dörren när glan var slut och folk skulle hem och de var helt lyriska och tackade så otroligt mycket för denna fantastiska gala, tog i hand och var så himla gulliga.

Efteråt trippade jag ner till bilen som stod i en jäkla lerpöl efter dagens monsunregn i mina klackar. F och jag körde Melanie hem och sen inom McDonalds för en liten Drive In-cheese... Även om vi fick otroligt god mat på HD-galan (världens godaste räkmacka från Grand... "Billig") satt den precis där den skulle! 

Jag hade OTROLIGT roligt och ser verkligen fram emot nästa HD-gala om ett år!

Kommentarer
Postat av: a

Vad snygg du var i håret på den här bilden! kan du inte typ visa hur du har fixat det? :):)

2011-02-13 @ 19:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0